Vårens marknader

Vårens första marknad är redan på lördag. Det är Närkes Kils hembygsförening som arrangerar marknad på sin gård i Frötorp. Det är öppet 11-15 och så här hittar du. Här kan du läsa mer om själva marknaden. Jag kommer förhoppningsvis att sälja keramik, hantverk och kanske lite plantor. Självklart finns det fika och gården är jättefin och värd ett besök.

Nästa marknad är den 21 maj i vackra Klockhammar. Här kan du läsa mer och så här hittar du dit! Det är öppet 10.30-14 och det finns en hel del aktiviteter och saker att titta på. Jag kommer att stå på logen och (försöka) sälja saker. Naturligtvis finns det fika!

Den 4 juni är det marknad på Min Skattkammare. Jag var där som besökare förra året och det var riktigt mycket folk och saker att titta på. I år ska jag vara en av försäljarna. Musikalisk underhållning och café så klart. Bara butiken Min Skattkammare är värd ett besök för den inredningsintresserade. Vägbeskrivning på samma länk som ovan.

Med hopp om vackert väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0