Ett glas ar inget glas

For kronologins skull borde jag beratta om Burning Goat. Festivalernas festival. Men jag nojer mig i nulaget med att skriva att det blev en tiopoangare. Det kanns namligen helt fel att sitta i USA och skriva om andra saker an USA. For dar ar vi nu. Och faktum ar att det, exakt just nu, kanns helt fel att sitta vid datorn och skriva om USA nar man kan uppleva USA sa jag tanker snart avsluta. Allt ar jattebra. Resan gick bra. Manhattan ar bra. Hotel Carter ar Hotel Carter och 19 Maple Avenue, syrrans hus, ar coolt.
Det blir garanterat tillfallen for mera detaljerad bloggning men inte just nu.
Cheers mates!

Kommentarer
Postat av: Matts K

Hej. Skickar kommentar här i st f till Gizmo. Dricks det inte bärs så bärs det element. Heavy stuff. Bra jobbat. Fortsätt och lev livet!

Kram Fader Matts

PS Vad är Gizmos mailadress? DS

2010-07-22 @ 12:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0