Halvvägs

En dag på jobbet. Intet ont anande om vad som händer hemma. Hantverkare kommer, hantverkare stöter på patrull, G ringer K som är på kurs med avstängd mobil, G ringer K som är på kurs med avstängd mobil, G ringer K som är på kurs med avstängd mobil, hantverkare och G diskuterar, hantverkare och G kommer överens om plan B, hantverkare börjar arbeta men hinner bara halvvägs, hantverkare säger att han kommer tillbaka på tisdag.

Det gick kanske lite för fort när snubben var hos oss på inspektion. Hans rör och vår spis did not make a perfect match. Plan B innebar dock ingen större försämring. Jag har redan vant mig vid tanken på den nya lösningen. Nu åker jag till Stockholm och roar mig. Fortsättning följer.


Halvvägs 1



Halvvägs 2. Är det fortfarande ingen som vet vad detta har varit/ska bli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0