Grattis syrran!

Min syster fyller 35 idag. Crazy.



35?

Fast det tycker nog hon också. I årets släktkalender finns hennes sambo med. Man kan tycka att det inte är något speciellt med att ha en sambo och vara stadgad när man är 35 år gammal men för henne är det så. Apropå det skriver hon i sitt senaste mail:

Nu skulle det ju bli skitjobbigt om vi gjorde slut. Plus att vi verkar vara på nån slags köksmaskinsbana. Är det vitt i plast med en motor köper vi det! Efter den här julen skulle bouppdelningen bli alldeles för jobbig. Bara en sån sak som vem skulle få vårdnad om Ned Tuna? Den två meter långa uppblåsbara svärdfisken som nu hänger över sängen. Det här är Ned 2 egentligen. Ned 1 dog på nyårsafton när han visades vara perfekt formad för air-fish-guitar. Ned är även känd som the biggest home decorating no-no of all times. Men här passar han bra!!!!


Ned Tuna


Jag funderar mest på hur en svärdfisk kan heta nåt med Tuna? Sen skriver hon något annat som är rätt så typiskt min syrra:

Häromdan hamnade jag på en liten tillställning som jag trodde jag skulle smyga in på, lyssna på en uppläsning och sen smyga ut men det visades sig vara lite vin och ost innan. Bah-hm-whu-me-ba.... Jag insåg att jag inte ens hade tittat mig i spegeln innan jag gick ifrån huset. Jag kunde haft en stor bit sallad hängandes från hakan. En tjej undrade om jag hade pyjamas på mig.

Där kan jag uppleva ett visst släktskap faktiskt... Apropå min fasta skriver hon som följer:

Lycka till med fastan. Jag är inspirerad. Kör några dagar nästa vecka. Lite soppa tillsammans med Mari, min personliga tränare som kommer till 332 west 37th street via DVD och Hollywood så ska vi nog komma i form. Mari säger saker som BRIGHT FINGERS när man ska sträcka på hela kroppen och sen säger hon när vi är mitt uppe i en intensiv benövning ANOTHER SET OF 8 - HEEELLLOOO LEGS!!! Jag skrattar varje gång och ser mig om i lägenheten för det är så pinsamt.

Jag tycker att hon är skitrolig.


Fotograf-Linda


För mer bilder på min syrra - kolla här.







Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker du ar skitrolig. Vi hade skitroligt igar ocksa. Tyska bier garten i Williamsburg. Jag hade klatt mig i nan slags outfit som JAG tyckte liknade en boyscout i korta shorts och svart skjorta och svart slips och arme kangor. Var paranoid hela dan att folk istallet skulle ta mig for en neo jugend och var jatte forsiktig med att lyfta hoger armen over midjan och inte tala om for nan att jag skulle fira pa tyska hogkvarteret. Inte bra. Men efter nagra stop ol stora som ett manslar kom jag over det och hade vansinnigt roligt. Det kom mycket folk. Idag tog James ledigt, basta presenten och vi gick och sag Milk. Vacker film och viktig historia. Hall aven ogonen oppna for (hall i hatten listan ar lang...) The wrestler, Happy go Lucky, slumdog millionaire och Revolutionary road. Done. Kul att vara med din blogg!



Kram kram!

2009-01-27 @ 04:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0