Imaginary Heroes

Igår kväll visade SVT Imaginary Heroes. Det upptäckte jag av en slump eftersom vi inte längre har någon tidning. Var det någon som såg den? Min syrra har varit med och gjort den. Jag gillar den. Att inte ha någon tidning är inte bara bra för ekonomin, det har även visat sig vara bra för mitt TV-tittande. No TV is good TV enligt mig. Om jag inte kan läsa om TV så glömmer jag dessutom att titta.

Jag har en fånig liten förkylning. Var det allt? Och i så fall - var det verkligen nödvändigt? Fast, det är klart, hellre en liten snuva än en brakförkylning.

På lördag kommer syrran hem! Och James! Den årliga krocketmatchen går på söndag. Jag tror det är 20-årsjubileum i år.

Nu har jag konsulterat en frisör. Hon kommer från Afrika så det kan bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0