Helgen...

...har varit regnig och grå. Som gjord för film. Och vin. Har sett Flyga Drake. Den var bra. Skönt, nu slipper jag läsa boken. Därpå följde mera vin och Morgan Pålsson - världsreporter. Den var faktiskt kul. Lite otippat. Sen såg vi The Air I Breathe och den var väl sådär. Hyfsad. Lördagskvällen avslutades med boxtömning och Buss till Italien som visades på TV. Halvtråkig.

Lite brasa och godis på det och en regnig lördag blir en lyckad lördag. Häpp!

När sen söndagen är nästan lika grå och filmerna är slut kan man baka, koka saft och laga mat och man glömmer snart att vädret suger och att det inte blev någon som helst svampplockning vilket var planerat. Fast det kanske var lika bra det. Förra svamppromenaden resulterade visserligen i lite god svamp men även tre (3) stycken fästingar.

Gs knä är fortfarande uselt trots att doktorn sa att han skulle vara i princip återställd vid det här laget. Skittråkigt.

Min förkylning kommer alldeles för sakta. Den ska ju vara över på lördag när syrran kommer!!! Kom igen nu då!

Bästa musiken just nu:
  • Gamma Ray med Beck
  • Melting Into Orange med Rebecka Törnqvist
  • Eddie Vedders soundtrack till Into the Wild

Jag tror jag håller på att bli en musikmjukis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gizmo far ta och fixa till knat tills pa sondag eftersom jag berattat for James att vi kor full-kontakts-krockett hemma hos oss.

2008-09-08 @ 17:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0