Fredagsmail!

FREDAG
fredag
F-r-e-d-a-g

I love it.

Igår såg jag Sex and the City. The Movie. Ungefär som TV-programmen. Jag tror SATC gör sig bättre i 30 minuter än i 2,5 timmar.

Det här blir nästan som de gamla fredagsmailen. Coolt. Det var ju så det startade för över 10 år sedan. Det här är faktiskt fredagsmail fast i en modernare form. Same shit. Jag skriver dravvel, ni läser och raderar. Eller bara raderar.

Helgen är öppen. Mums. Vill helst bara gå här och skrota, fixa och pula. Inne och ute. Kanske bio. Lite betonggjutning. Umgås med G. Nu har det börjat hända grejer med hans knä. Äntligen! Börjar förmodligen jobba på måndag igen.

Förhoppningsvis sista helgen med pittilotter. På måndag ska jag träffa min afrikanska jesus. Hon som ska rädda mig. Eller mitt hår. Spännande!



Här har ni mig, fotot är 10 minuter gammalt. Glad, nöjd, frisk, hel, skitdåligt tränad och lite småfet. Fast, som jag skrev förra gången, nu dietar jag så det är bara en tidsfråga innan jag är nere på normal-BMI igen. Jag har karaktär när jag måste. Sommarens svullande av rabarberpaj, chips, vin, god mat, mera vin, cocostoppar, mera mat, smågodis, öl och ostkrokar har satt sina spår. Jag som trodde att det var hälsokost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0