Nyheter

Nya TV-bänken är på plats. Vi måste dock lösa sladdinfernot:




Här kommer några bilder på mitt nya hår:


Sideshow Bob


Musse Pigg


Island Land Mad Man

Det halsonda övergick i bondförkylning. Tack och lov utan att bli hängig och febrig. Med nässpray, ipren och noskapin kan man komma igenom en förkylning utan större mankemang. Den här helgen jobbar G så jag tillbringar den med mig själv och mina beting. Under fredagkvällen umgicks jag med mina festligaste arbetskamrater runt ett bord till bredden fyllt med ost, kex och vin. Helger kan starta på ett sämre sätt.

Senast sedda filmer: The Incredible Hulk (inte mitt val) och American Crime (bra film) fast under den sistnämnda ringde telefonen och så fort jag hade svarat så ångrade jag mig. Det var S, mannen som tar 90 minuter på sig att fråga om G är hemma. Helt hopplös människa! Förresten såg jag Barnhemmet i somras. Skaplig.

Inte för att G har slutat röka, han sa att han skulle det den 1 oktober, men jag tror att han har börjat tuggträna. De små rackarna ligger överallt i huset:


Tuggummi på handfatet


Tuggummi på köksbänken



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var andra bullar!!!! Mycket inspirational.

2008-10-05 @ 18:16:37
Postat av: Anna

Jag gillar håret.

2008-10-07 @ 11:30:35
URL: http://ladysunrise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0