Måste prova en lista

Nedanstående lista hittade jag i min kusins blogg. Jag bestämde mig för att kopiera den och känna hur det känns att blogga på det här sättet. Och varför vissa bitar blev feta och vissa inte kan jag inte råda över.



Ta fram mobilens adressbok och var ärlig nu....



- Har du pussat nummer 2?
Nej men jag skulle kunna göra det i samband med ett bus. (63-årig manlig nära och god kollega)

- Vad har du för relation med nummer 20?
*Arbetskamrat. Idrottslärare.


- Är nummer 18 söt?

Klart fiske-christer är söt!


- Vad var ditt första intryck av nummer 13?

Risiga tänder.

- Gillar du nummer 14?
På sätt och vis. Döper man om sig efter staden man bor i så måste man ju iallafall tycka att det är en kul typ.

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?

Ja, så sent som imorse. Samma 63-åriga manliga kollega som ovan.

- När ska du träffa nummer 25 nästa gång? 
Det beror på hur man ser det. Gs jobbnummer. Hans arbetsplats vet jag inte när jag ser nästa gång, det brukar bli nån gång i månaden, men Mr G himself ligger bakom mig i soffan så det blir väl när jag har svarat färdigt på alla dessa frågor.


- Är du nära vän med nummer 23?

Ja. Det är min arbetsplats.

- Har du gått på bio med nummer 4?
Nej jag tror inte att hon och jag har varit på bio. Fast det skulle lika gärna ha kunnat vara så. Det kanske vi har förresten. Minns inte. Vi har lunchat en jäkla massa iallafall. Jag som student och hon som doktorand. Mrs Robot.

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?

Ja nästan. Om hon inte tränade hela tiden.

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?

Orientering.


- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Definitivt. Det har jag gjort också. En underbar kollega som bidrar till att jag trivs på jobbet. Ska dricka vin hos henne imorgon kväll. Då får hon nog en kram igen.

- Vad har du och nummer 24 för relation?
Getingedalen - mitt paradis!

- Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Ta en diskussion. Gs jobb.

- Vad är det bästa med nummer 8?
En helt fantastisk människa! Intelligent, humoristisk, varm, trevlig och vacker. Anledningen till att man åker till Ö-vik två gånger inom loppet av tre veckor.

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Ja det händer! Jag var bjuden till henne på kaffekalas i somras och hon har lovat mig att sälja sina smycken bredvid mig på julmarknaden i december. Hon ska precis flytta från paradvåning till lyxvilla. Är man gift med en direktör så är man...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0