Vinter!

Ja tydligen var det vintern som kom. Fast det kanske inte är den riktiga vintern. Spelar ingen roll. Vi har definitivt vinterkänsla i Getingedalen och vinterdäcken är på. Har sprungit en sväng på morgonen idag. Frös idiotmycket om mina idiothänder. Trots vantar. Jävligt jobbiga händer. Nu ska jag vara inne resten av dagen.


Night view från verandan. Iskälken från Lindesberg kan komma väl till pass nu!



Getingedalen 1/11 2008.


Det kanske blir bio imorgon. Baader-Meinhof komplex. Började läsa om dem på den tiden jag trodde att jag skulle bli tysklärare. Fascinerades. Ser fram emot filmen.

Ikväll hoppas jag att det blir god mat och vin. Kanske lite backgammon. Är det någon som har sett mig i verkstan på länge? Nej inte jag heller. Ingen framfart = bakfart. Om drygt en månad är det julmarknad och då förväntas jag stå där med en massa tjusiga små saker. Hur ska det gå till?

Kommentarer
Postat av: Linda

Det ar ju alldeles vansinnigt vackert! Vi far nog halla til godo med regn.

2008-11-03 @ 17:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0