Tre anledningar att besöka söööööööders höjder

Nästa gång jag åker till Stockholm ska jag besöka följande tre butiker:

Gryningen
Goodstore
Cajsa Varg (så klart!)

Eftersom vi har köpstopp på allt annat än mat och dryck så satsar vi lite extra på det. Sen blir det inga andra butiker. Fönstershoppa är inte min grej. Visserligen ska jag till Kista, nästan Stockholm, nästa söndag på hantverksmässa. Men jag ska åka med en stressad hantverkskompis så det blir inga andra utsvävningar. Det hinner inte hon.

Det finns ingen motsvarighet till ovan nämnda butiker i Örebro. Dessutom strävar de mot samma mål som jag. Ekologiskt, naturligt och i två av fallen veganskt. Gött. Alla tre ligger i närheten av varandra. Gött gött. Man behöver nämligen bil om man ska handla. Det brukar bli mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0