Can you hear me?

Frustrerande att inte ha någon röst. Så här länge har den aldrig varit borta förr. Det är svårt att ha ett jobb som bygger på kommunikation men jag kan ju inte vara hemma bara för att rösten är borta. Jag är ju pigg. I så fall får de hitta andra arbetsuppgifter åt mig. Jag har till exempel stått och målat en skylt igår och idag. Sen fick jag ägna mig åt dokumentation och lite datajobb men jag kommer ju ändå inte undan barnen helt och hållet. Jag visslar, klappar händer, knackar i bordet och väser. Och blir trött. Det är jobbigt att väsa och leka charader. Ser fram emot helgen. Fast det hade jag gjort även med röst. Ska undvika pladdervin då, trots att det är helg, eftersom total tystnad förmodligen är bästa medicinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0