Jag ångrar mig redan

image2
Varför fick jag för mig att jag skulle börja blogga? För att jag inte kan stå emot grupptrycket? För att jag tycker det är ball att skriva av mig? Jag vet inte. Men jag ångrar mig redan. Det var ju skitmycket att fixa med. Fast man kanske inte måste bry sig om alla inställningar och duttelidutt. Förmodligen kommer jag bara skriva i början. Sen tröttnar jag. Men då har den väl haft nåt slags syfte under en tid iallafall. Ikväll såg jag Solstorm. Den var dålig. Fast Isabella Scorupco har skön röst. Synd bara att hon är en så kass skådis. Ingen smickrande film för någon av skådisarna över huvud taget. Inte heller för kyrkan och de kristna. Visst är jag neggo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0