Back to reality

Det var länge sen jag var på jobbet. Sjukdom och semester har kommit emellan. Men det gick bra ändå. Jag hittade dit och klarade mig hela dagen utan större klavertramp. Puh! Stegräkningstävling har de satt igång också. Nu gäller det att knata på. Tur man ska springa ikväll. Kanske ska satsa på många och korta steg. ;-) I övrigt hinner man inte mycket mellan alla måsten. För att även denna dag skulle bli en "nya-livet-dag" var jag tvungen att städa ur bilen (det är ju för helvete besiktningsdags snart), ta in sjukt mycket ved (varför ha vedförråd ute när man kan ha skiten i vardagsrummet?) och tömma komposttunnan. När jag ändå ska in till stan ska jag naturligtvis passa på att göra ett par ärenden. Bensinen är ju dyr nuförtiden. Här gäller det att planera sina resor. Eftersom jag börjar vidrigt tidigt imorgon så blir det nog inte så mycket mer gjort idag. Självklart ska jag hinna få i mig en näringsrik och välbalanserad måltid också innan jag nannar kudden och läser lite porr (nån glansig inredningstidning).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0