Attack!

Jag såg just Utlämnad (Rendition). Den var bra. Mycket Gyllenhaal nu. Såg Sherrybaby härom dan. Där har Maggie Gyllenhaal huvudrollen. Jobbig film. Fast bra. Min syrra var med och gjorde den. Man kan läsa hela min systers meritlista här. Fast bara filmer. Inte TV, reklam, musikvideo etc. Försökte se The Kingdom också. Ingen Kajsa-film. Gav upp efter 30 minuter. Kanske ska ge den en ny chans nån dag. Försoning (Atonement) var också en bra film. Medelbetyg. Darjeeling Limited var skitbra. Alla Wes Anderson-filmer som jag har sett har varit lika bra.

Detta har jag åstadkommit inom ramarna för mitt nya liv idag:
  • Gjort rent i skåpet under handfatet
  • Skrubbat golvbrunnen i duschen
  • Sorterat en stor hög med kläder
  • Ätit linser med keso, svamp och haloumi
  • Tagit tag i ett ideellt litet uppdrag som blivit liggande
  • Tagit bort en fläck på mattan på köksgolvet (hundbajs?)
  • Rensat i pappershögen i köket
Jag hoppas att det hinner bli mer innan jag går och lägger mig.

Om man låter hunden slicka av tallriken efter den första portionen så kan man inte ta om. Fiffigt va?



image4

Hunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0