Come back?

Shit vilken paus. Förmodligen behövde jag den. Fan vad mycket jag har haft att göra men nu kan jag pusta ut. Det ena projektet har gått i det andra och jag har varken sovit eller tagit hand om mig. Nu ska jag göra det igen. Började med tandtråd i morse. Sov ut dessutom. Hade glömt hur det kändes.

Ska jobba i en vecka till sen är det sex veckors semester. De två första tillbringar jag i Getingedalen i verksta'n och med lite kurser. G jobbar fortfarande. Sen får även han ledigt och vi ska njuta tillsammans på hemmaplan en vecka innan vi drar på bilsemester norrut. Helst så långt man kan komma men vi får se hur långt vi hinner. Vi har några obligatoriska stopp på vägen, i övrigt är färdplanen öppen. Precis som vi vill ha det. De obligatoriska stoppen kommer att bli i:

  • Sälen på O-ringen i orientering. En natt och en tävling.
  • Särna hos svärfar
  • Sorsele hos Hampus. Spännande kille.
  • Luleå hos kusin Hans
  • Ansvar utanför Jokkfall utanför Jokkmokk där svärmor är uppvuxen
  • Paddal utanför Örnsköldsvik hos goda vänner. Där stannar vi tills nöden och vardagen tvingar hem oss igen.
Vi städar och röjer fortfarande efter en lyckad midsommarfest. Det var det värt.

Den nya altandörren från Bollnäs är insatt och har dessutom fått en tillhörande trappa. Installationsförloppet kan följas här:



Vi är väldigt nöjda. Det är så härligt att kunna komma ut i trädgården direkt utan att går runt huset. Fast vi har ju trädgård åt alla håll.

Betongsäsongen är i full gång. Jag har kurs nästa vecka och det finns platser kvar. Se info här.

Dessutom har jag endagskurser med lera för föräldrar och barn. Hör av dig om du är intresserad!





Kommentarer
Postat av: Anna

Underbart med den nya dörren. Det ser riktigt harmoniskt ut på den sista bilden.



Kramar



P.S. Vilken kanon bra idé att ha kurser ute hos er.

2008-06-22 @ 17:42:13
URL: http://ladysunrise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0