Semesterlunk

Igår såg jag Fracture. Den var sevärd. Anthony Hopkins är en jävla bra skådis. Innan det drejade jag en massa och skötte lite trädgårdssysslor. Med posten på förmiddagen fick jag en skitbra bok om betonggjutning så jag trodde inte att jag skulle få nånting gjort alls den dagen men rastlösheten blev för stark. Det är ungefär vad som händer i mitt liv just nu. Semesterlunk liksom. På måndag reser vi bort. Planeringen och förberedelserna inför detta har börjat lite smått. Bilen måste vara i toppform och rätt utrustning ska vara med. Fast så lite som möjligt. Bor man i bilen krävs det lite logistik men erfarenhet är inte heller så dumt att ha med sig. Det har vi. Och känner ni mig rätt så finns det dessutom lite gamla anteckningar att gå på.

Hunden har varit dålig men har börjat hämta sig igen. Tänk att vara hund utan en väl fungerande tunga och käft. Inflammation.

Ikväll är det Saw på TV. Jag har sett den men inte G. Jag vill se om den. Jävla otäck film. Lyckat otäck.

Nu har jag en hel torsdag framför mig. Vi börjar med frukost. Det ska bli gott.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har sett alla fyra Saw filmerna och jag vet inte hur jag lyckades faktiskt. Jag som är så skrämselrädd. Jag avstod från att se den på tv häromdagen. Tyckte det var bättre att jag kunde sova på natten =)

Ha en jätteskön road trip.

Massor av kramar

2008-07-19 @ 16:02:00
URL: http://ladysunrise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0