Förkyld?

Är jag på väg att bli förkyld? I så fall är det ovanligt bra tajming. Förutom att det var länge sedan jag faktiskt var förkyld så är anledningarna till den goda tajmingen dessa:

  • Jag hann precis nå min dead line i verkstan och har inga saker som måste göras NU.
  • Jag har inte anmält mig till några tävlingar än.
  • Jag har motionerat lite halvdant under slutet av sommaren och får således inget tråkigt avbrott i träningen.
  • Syrran kommer inte hem förrän om två veckor.
  • G är inte heller så pigg på grund av sitt knä.
  • Jag har inte semester.
  • Många andra på jobbet är också förkylda.

A - A - A -Attjo!

Kommentarer
Postat av: Anna

Den lilla förkylningen jag hade har gått över, så i e.m är det ett träningspass som gäller igen. Jag har haft ett uppehåll på en vecka nu, så det här ser jag fram emot. Jag får dessutom sällskap av min Anna, som i stort sett inte vet vad träning är. Det ska bli skoj.



Krya på dig.

2008-09-02 @ 11:21:18
URL: http://ladysunrise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0