Heja Zinnia!

Nu råder det inte längre några tvivel. Det var gurkan som tittade upp igår. Nu har alla tre gurkfröna grott men så dyker plötsligt Zinnian upp från ingenstans och tar täten. Utan tvekan är Zinnian, denna fjärde dagen, störst och vackrast i drivbänken!
image17
Zinnia, störst och vackrast


image18
Zinnia, sommaren 2007


Idag blev det lätt 10000 steg. Först var det utedag på jobbet. Hela dagen med mössa. Hat hair. Sen hade jag bokat in en power walk med min mamma. Hon har ett bra tempo. Ett tempo som internt kallas Så här fort kan man inte gå. Det myntades av min far och det kanske skulle ha hetat Så här fort kan jag inte gå men det anstår väl inte en gammal idrottslärare att sätta ihop orden inte fort med jag.

Kommentarer
Postat av: Karin

När det kommer till fikusar är jag alltid en fag-hag :) Kram

2008-04-08 @ 12:16:53
URL: http://incredibleheebiejeebies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0